Általános feltételek:
A rendezőség a technikában keletkezett kárért felelősséget nem vállal!
Frekvenciás nevezési díja: 1500 HUF
Csak Crazy-re való nevezés díja: 1000 HUF
Frekvenciás mérés és Crazy nevezési díja: 2000 HUF
A mérés hivatalos-hitelesített TERM-LAB műszerrel történik.
A verseny egyenes kiesés rendszerben zajlik(páros verseny).
A verseny több részes sorozatból áll!
Minden versenyen az első 6 helyezett pontot kap, amik a bajnokságba beleszámítanak.
1. 10p
2. 9p
3. 8p
4. 7p
5. 6p
6. 5p
Az abszolult bajnoki cím megszerzéséhez minimum 5 pontos előny szükséges. Amennyiben nincs meg az 5 pontos előny,
akkor az utolsó versenyen egy utolsó döntőre kerül sor. Aki itt nyer megnyerte kategóriájának bajnoki címét is.
Az utolsó versenyen a BAJNOKOK (abszolult elsők) bajnoki kupa díjazásban és oklevélben részesülnek.
Időpontok pár napon belül jönnek.....
Utcai A
• Frekvencia: nem korlátozott.
• A kategóriában 4ch vagy 2ch-s erősítők szerepelhetnek, 1 ch-s erősítők (monoblock) nem szerepelhetnek.
• Maximum 50A biztosíték lehet a mélyládát hajtó erősítőben, elől az akkumulátornál a biztosítékolás KÖTELEZŐ!
• Subwooferek száma: 1 db 25-ös vagy 1 db 30-as.
• A mélyládának gyárinak illetve gyárias kinézetűnek kell lennie (igényes kárpitozás, hangfalcsatlakozóval).
• A mélyládában maximum 1 db gyári (műanyag) 4 colos azaz 100mm átmérőjű reflexcső lehet, maximum 80 mm2 felület!
• A kategóriában az első szekciónak működnie kell. Méréskor kikapcsolható (akár remote szál lehúzásával, illetve biztosíték kivételével).
• A technikának (mélyláda) mérés alatt a csomagtartóban kell elhelyezkednie, a technika a kalaptartó magasságot nem lépheti túl, a hátsó ülőtámlának bizonyíthatóan fel kell tudni záródnia.
• Ülés támlák mozgathatóak a gyári mértékben, de nem kivehetők (hátsó ülőlap sem kivehető).
• Akkumulátorok száma: 1 db a gyári helyen (maximum 14.7V-os feszültség).
• Kondenzátor kapacitása maximum 1 Farad, maximum 1 db.
• Kalaptartó kivehető, az autó egyéb elemei nem.
• A mérés alatt a motor járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• Az autóban csak a technikát kezelő személy tartózkodhat.
Utcai B
• Frekvencia: nem korlátozott.
• A kategóriában 6ch, 4ch vagy 2ch-s erősítők szerepelhetnek, 1 ch-s erősítők (monoblock) nem szerepelhetnek.
• Maximum 80A biztosíték lehet a mélyládát hajtó erősítőben, elől az akkumulátornál a biztosítékolás KÖTELEZŐ!
• Subwooferek száma: 2 db 25-ös, 2 db 30-as.
• A mélyládának gyárinak illetve gyárias kinézetűnek kell lennie (igényes kárpitozás, hangfalcsatlakozóval).
• A mélyládában maximum 2 db gyári (műanyag) 4 colos azaz 100mm átmérőjü reflexcső lehet, maximum 160 mm2 felület!
• A kategóriában az első szekciónak működnie kell. Méréskor kikapcsolható (akár remote szál lehúzásával, illetve biztosíték kivételével).
• A technikának (mélyláda) mérés alatt a csomagtartóban kell elhelyezkednie, a technika a kalaptartó magasságot nem lépheti túl, a hátsó ülőtámlának bizonyíthatóan fel kell tudni záródnia.
• Ülés támlák mozgathatóak gyári mértékben, de nem kivehetők (hátsó ülőlap sem kivehető).
• Akkumulátorok száma: 1 db a gyári helyen (maximum 14.7V-os feszültség).
• Kondenzátor kapacitása maximum 2 Farad, maximum 1 db.
• Kalaptartó kivehető, az autó egyéb elemei nem.
• A mérés alatt a motor járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• Az autóban csak a technikát kezelő személy tartózkodhat.
Profi 1
• Frekvencia: max 50 Hz.
• A kategóriában az erősitő csatornáinak száma nem korlátozott, linkelt erősitők nem indulhatnak.
• Maximum 120A biztosíték megengedett az erősítő előtt, megléte kötelező!
• Maximum 1200W RMS teljesítményű erősítők indulhatnak.
• Subwooferek száma: 1db 25-ös vagy 1db 30-as.
• A mélyláda kinézete nem korlátozott.
• A mélyládában a reflexcső mérete és darabszáma nem korlátozott!
• A kategóriában az első szekciónak működnie kell. Méréskor kikapcsolható (akár remote szál lehúzásával, illetve biztosíték kivételével).
• A mélyláda nem nyúlhat a csomagtartón túl, lenyitott hátsó ülőtámlák esetén sem. A hátsó ülőtámlának bizonyíthatóan fel kell tudni záródnia. A többi technika ( kondenzátor, táposztóblokkok, erősitő(K) stb.) B oszlopig belóghat (pl.: lenyitott hátsó háttámlára szerelt erősitő megengedett)
• Ülés támlák mozgathatóak gyári mértékben, de nem kivehetők (hátsó ülőlap kivehető).
• Akkumulátorok száma: 1 db a gyári helyen és 1 db pótakumlátor B oszlop mögött (maximum 14.7V-os feszültség).
• Kondenzátor kapacitása maximum 4 Farad, maximum 1 db.
• Kalaptartó kivehető, az autó egyéb elemei nem.
• A mérés alatt a motor járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• Az autóban csak a technikát kezelő személy tartózkodhat.
Profi 2
• Frekvencia: max 60 Hz.
• A kategóriában az erősitő csatornáinak száma nem korlátozott, linkelt erősitők indulhatnak.
• Maximum 250A biztosíték megengedett az erősitő előtt, megléte kötelező!
• Maximum 2400W RMS teljesítményű erősítők indulhatnak.
• Subwooferek száma: 2db 25-ös vagy 2db 30-as vagy 1db 40-es.
• A mélyláda kinézete nem korlátozott.
• A mélyládában a reflexcső mérete és darabszáma nem korlátozott!
• A kategóriában az első szekciónak nem kell bizonyíthatóan működnie.
• A mélyláda nem nyúlhat a csomagtartón túl, lenyitott hátsó ülőtámlák esetén sem. A hátsó ülőtámlának bizonyíthatóan fel kell tudni záródnia. A többi technika ( kondenzátor, táposztóblokkok, erősitő(K) stb.) B oszlopig belóghat (pl.: lenyitott hátsó háttámlára szerelt erősitő megengedett)
• Ülés támlák dönthetőek, de nem kivehetők (hátsó ülőlap kivehető).
• Akkumulátorok száma: 1 db a gyári helyen és max 2 db pótakumlátor B oszlop mögött (maximum 14.4V-os feszültség).
• Kondenzátor kapacitása maximum 6 Farad, maximum 1 db.
• Kalaptartó kivehető, az autó egyéb elemei nem.
• A mérés alatt a motor járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• Az autóban csak a technikát kezelő személy tartózkodhat.
Profi 3
• Frekvencia: nem korlátozott.
• A kategóriában az erősitő csatornáinak száma nem korlátozott, linkelt erősitők indulhatnak.
• Biztosítékolás nem kötelező, de ajánlott !
• Subwooferek száma: nem korlátozott A mélyláda kinézete nem korlátozott.
• A mélyládában a reflexcső mérete és darabszáma nem korlátozott!
• A kategóriában az első szekciónak nem kell bizonyíthatóan működnie.
• A mélyláda a csomagtartón túlnyúlhat. A hátsó ülőtámlának nem kell tudnia felzáródnia. A többi technika ( kondenzátor, táposztóblokkok, erősitő(K) stb.) B oszlopig belóghat (pl.: lenyitott hátsó háttámlára szerelt erősitő megengedett)
• A hátsó üléstámlák és ülőlapok kivehetőek, de az első ülések csak mozgathatóak.
• Akkumulátorok száma: 1 db a gyári helyen és max 2 db pótakumlátor B oszlop mögött (maximum 18V feszültség).
• Kondenzátor kapacitása nem korlátozott (akár kondenzátor sor is).
• A mérés alatt a motor járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• Az autóban csak a technikát kezelő személy tartózkodhat.
CRAZY 1-2
• Crazy 1: gyári ládák
• Crazy 2: épitett ládák
• A mérés a versenyző által kiválasztott zenével történik, de a szervezősség is biztosít zenei anyagot.
• Erősitő és mélyláda korlátozás nincs (sem teljesitményben sem elhelyezésben).
• Mérés alatt a vezető oldali ajtónak koppanásig nyitva kell lennie.
• A motor a mérés alatt járhat (fordulatszám megkötés nincs).
• A mérés 1 percig történik ez alatt a legnagyobb hangnyomást nézünk vagy átlagot ) versenyfüggő).
• Az 1 percet kötelező végigzenélni!